Ištrauka iš “Savaitraštis kaunui“ straipsnio
Vos tik atsidarius šiam centrui pačiame miesto centre, tai tapo bene populiariausia laivalaikio vieta. Žmonės ilgose eilėse stovėjo norėdami išbandyti tuo metu Lietuvoje dar nematytą boulingo žaidimą. Pirmieji metai „Undinės“ centrui buvo auksiniai, tačiau vėliau radosi vis naujų pasilinksminimo vietų ir srautas palaipsniui mažėjo, tačiau dėl ištikimų lankytojų jis niekada neišnyko.
Prieš gerą penkmetį buvo imtasi didžiulių permainų ir „Undinės“ vadovai laiku sureagavo į besikeičiančią rinką bei pamažu pradėjo pasikeitimų maratoną. Apie ilgą nueitą kelią atsinaujinimo link kalbame su laisvalaikio centro „Undinė“ vadovu.
Paskutinius kelerius metus stebime daug įdomių „Undinės“ pasikeitimų. Kodėl buvo nuspręsta atsinaujinti ir kas buvo tas lūžio taškas, lėmęs pokyčių pradžią?
Lūžio tašku tapo tai, kad priėmėme sprendimą atsisakyti boulingo, kuris buvo tapęs net viso laisvalaikio centro pavadinimo dalimi. Buvome vadinami „Undinės boulingo klubu“, nors visada siūlėme ir daug kitų paslaugų. Taip pat didelės įtakos permainoms turėjo pasikeitęs įmonės savininkų požiūris į vykdomas veiklas bei numatyti nauji veiklos tikslai. Šiuo metu UAB „Kauno undinė“ kontroliuoja biliardo klubą, viskio barą, stalo teniso salę, vaikų laisvalaikio zoną. Visas kitas veiklas, vykdomas pastate, esame perleidę verslo partneriams.
Su kokiais pagrindiniais iššūkiais susidūrėte, pradėję atsinaujinimo procesą?
Pagrindinis iššūkis buvo atsikratyti „sovietinės“ etiketės ir pritraukti naują išsilavinusią kartą, leisti jiems patiems susidaryti nuomonę apie mus. Vykdydami plačią darbo su klientais politiką, akcentuotą į asmeninį bendravimą, atsikratėme nepageidaujamo įvaizdžio, o kartu ir nepageidaujamų lankytojų, dėl kurių kartais negalėdavome pritraukti jaunų, inteligentiškų žmonių. Kaip vieną iš originalių marketingo sprendimų galiu paminėti šiuo metu galiojantį išskirtinį pasiūlymą – draugų kompanijoms, žaidžiančioms pulą, suteikiame nuolaidą, jeigu jų kompanijoje nėra nei vieno žmogaus sportine apranga. Tokia idėja labai patiko lankytojams – sulaukėme ne vieno teigiamo komentaro.
Kokie didžiausi pokyčiai įvyko per paskutiniuosius metus „Undinėje“?
Norėčiau paminėti keletą pokyčių. Pirmiausiai, labai stipriai atsinaujino po mūsų sparnu įsikūręs pirčių kompleksas, o jų lankytojų srautas stipriai atjaunėjo. Kultūrinę pastato vertę į kitą lygį iškėlė rudenį čia naujai įsikūręs gyvos muzikos klubas „Orixo“. Prieš metus atidarėme visiškai naują erdvę vaikams, kurioje jie gali aktyviai leisti laisvalaikį ir švęsti gimtadienius. Atsinaujino ir suaugusiųjų sporto klubas, didžiausia Lietuvoje biliardinė, o senoviška kavinė-restoranas virto stilingu ir šiuolaikišku viskio baru.
Vieni verslai klientus vilioja akcijomis, kiti inovacijomis, o kokiais būdais jūs pritraukiate žmones?
Mūsų tikslas yra ne vienkartinis kliento aptarnavimas – siekiame, kad jis taptų mūsų draugu. Lojalių lankytojų ratas nuolat plečiasi, o tam daugiausiai įtakos turi mūsų lankstumas. Stengiamės į kiekvieną pastabą reaguoti labai asmeniškai, problemas sprendžiame kartu su visu kolektyvu. Apie priimtus sprendimus ar pasikeitimus klientus informuojame tiesiogiai, todėl žmonės jaučia nuolatinį dėmesį. Stengiamės visus lankytojus pakalbinti ir gauti atgalinį ryšį. Glaudžiai bendraujame su aukštosiomis mokyklomis, dalyvaujame benduose projektuose, remiame renginius. Na ir, žinoma, reikia paminėti smagias ir abejingų nepaliekančias akcijas. Kaip tik netrukus turėtų startuoti naujas projektas, kurio metu stengsimės atkreiti dėmesį į besaikį naudojimąsi mobiliaisiais įrenginiais. Visi lankytojai, kurie, pramogaudami pas mus, išdrįs palikti savo mobiliuosius telefonus specialiuose seifuose, galės mėgautis išskirtinėmis nuolaidomis.
Kokie yra „Undinės“ ateities planai?
Per paskutinius kelerius metus labai suintensyvėjo konkurencija pramogų ir laisvalaikio srityje, bet mes ją atlaikėme ir netgi pradėjome planuoti tolimesnę plėtrą. Šiuo metu galvojame apie kai kurių pastato vidinių erdvių atnaujinimą, taip pat vedame derybas su keliais investuotojais bei nuolat laukiame naujų ir įdomių idėjų iš verslininkų ir investuotojų. Ateities planai paprasti – toliau plėtoti su laisvalaikiu, sportu, kultūra susijusias veiklas, išnaudoti tuščias erdves bei teikti kokybiškas paslaugas.
Ištrauka iš “Savaitraštis kaunui“ straipsnio